home

ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY

Wrocław 25.09.2013r

-zaproszenie-do-wspolpracy.jpg Szanowni Państwo

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do współpracy w programie profilaktyki zdrowotnej i marketingu społecznego SIŁA SERCA, a tym samym przyłączenia się do dzieła FUNDACJI ROZWOJU KARDIOCHIRURGII w Zabrzu im. Prof. Z. Religi.

SIŁA SERCA jest programem edukacyjnym promującym świadomy, aktywny i zdrowy styl życia jako najskuteczniejszą profilaktykę zdrowotną. Objęty jest oficjalnym patronatem Telewizji Polskiej. W ramach programu realizowane są liczne działania marketingu społecznego wspierające Fundację finansowo, prowadzone we współpracy z mediami, firmami partnerskimi oraz sponsorami.

Program SIŁA SERCA realizuje 3 główne cele:

  1. Promocja zdrowego stylu życia jako najlepszej profilaktyki zdrowotnej.
  2. Promocja Firm Partnerskich SIŁY SERCA i ich produktów.
  3. Wsparcie finansowe Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii

Logo SIŁA SERCA. Firmy uczestniczące w Kręgu Partnerów SIŁY SERCA mogą oznaczyć wybrane produkty logiem Programu i hasłem promocyjnym, używać je we wszystkich formach reklamy oraz w swoich działaniach public relations, jako firmy zaangażowane społecznie.

Promocja produktów. Partnerzy mogą też brać udział w różnych formach aktywności Programu SIŁA SERCA, jak wspólne bloki reklamowe, promocje w sieciach handlowych, koncerty, imprezy sportowe i festynowe, wydawnictwa, cykle publicystyczne, itp.

Aktualnie zapraszamy naszych Partnerów do dwóch przedsięwzięć:

  • Cyklicznego programu telewizyjnego w TVP1 pt. SIŁA SERCA o zdrowym stylu życia: sport, rekreacja, odżywianie, kultura spędzania wolnego czasu.

  • Reklamy w hipermarketach TESCO POLSKA w systemie MOVIE TV

Fundacja istnieje od 21 lat i dochody z marketingu społecznego stanowią istotny wkład finansowy w realizacji celów statutowych, a w szczególności takich programów naukowo-badawczych jak Polskie Sztuczne Serce, Kardiorobot „Robin Heart”, Zastawka Autogenna.

Dotychczasowe sukcesy udowodniły również, że współpraca stanowi znakomite wsparcie sprzedaży produktów Partnerów i potęguje wizerunek przyjaznej firmy.

 

FUNDACJA i Program SIŁA SERCA

Fundacja jest założoną w 1991 r organizacją pożytku publicznego. Od ponad 20-stu lat w powołanym przez nią Instytucie Protez Serca prowadzone są projekty naukowo-badawcze zainicjowane przez założyciela Fundacji Prof. Z. Religę: koordynacja programu protez serca POLSKIE SZTUCZNE SERCE, program Robot Kardiochirurgiczny ROBIN HEARD do nieinwazyjnych operacji na sercu, Program Zastawki Autogennej w oparciu o własne komórki macierzyste pacjenta. Zewnętrzne komory serca wytwarzane w Fundacji, stosowane w polskich klinikach kardiochirurgicznych, corocznie ratują wiele ludzkich istnień. Instytut prowadzi również działalność jako bank tkanek min. do przeszczepów rogówek oka, skóry po poparzeniach, oraz przeszczepów ortopedycznych.

 

POBIERZ PREZENTACJE PDF

pobierz-prezentacje-pdf.png

   ROZMIAR 3,1 MB

 

Fundacja: nauka, profilaktyka, marketing społeczny

 

SIŁA SERCA

W sferze społecznej realizowany jest program profilaktyki zdrowotnej SIŁA SERCA. Harmonijnie łączony jest w nim cel edukacji zdrowotnej oraz marketingu społecznego, będącego istotnym źródłem finansowania działalności statutowej Fundacji i jednocześnie obopólnych korzyści z Firmami Partnerskimi. Głównym kreatorem tego programu jest spółka celowa Grupa Gospodarcza Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii.

Celowość Programu

Choroby serca stanowią jeden z najważniejszych społecznych problemów zdrowotnych na świecie, charakteryzujących się zarówno najwyższym wskaźnikiem zachorowań jak i śmiertelności. Statystyki światowe, opracowane przez Amerykańskie Stowarzyszenie Serca (AHA) podają, iż śmiertelność spowodowana chorobami serca jest o ponad 60% wyższa od śmiertelności w zachorowaniach na raka i ponad 8-krotnie wyższa od śmiertelności na skutek wypadków komunikacyjnych.

W Polsce ok. 50% zgonów jest konsekwencją niewydolności układu sercowo-naczyniowego, a więc te problemy dotyczą praktycznie każdej polskiej rodziny (prawie 500 osób dziennie!). Wśród czynników wpływających na zdrowie najważniejsze są: styl życia (ok.53%) i środowisko fizyczne (ok.21%). Dlatego profilaktyka w postaci edukacji, kształtowania prawidłowych przyzwyczajeń żywieniowych, aktywności fizycznej i przestrzegania higienicznego, ekologicznego trybu życia ma tak fundamentalne znaczenie.

Formy działalności programu

Rozpoczynając kampanię marketingu społecznego na rzecz Fundacji a w szczególności Programu Budowy Polskiego Sztucznego Serca, zleciliśmy w 2001r i 2006r badania opinii publicznej. Wykazały one, że, znakomita większość Polaków (93%, 99% u osób z wyższym wykształceniem) popiera działalność Fundacji. Znakomita większość naszych rodaków, bo aż średnio 87%, jako preferowaną przez siebie formę wspierania Fundacji zadeklarowało chęć nabywania produktów i usług z naszym logiem.

Dlatego wszystkie formy organizacyjne programu oznaczone są logiem FRK i SIŁA SERCA. W kilkunastoletniej historii programu, dzięki oficjalnemu patronatowi medialnemu Telewizji Publicznej, Polskiego Radia S.A., Stowarzyszenia Prasy Lokalnej, własnej witrynie www.silaserca.pl realizowane były programy telewizyjne, bloki reklamowe, wywiady, koncerty, imprezy sportowe i festynowe, wydawnictwa, cykle publicystyczne – działania edukacyjne z zakresu zdrowego stylu życia oraz potęgujące znajomość i pozytywne skojarzenia z logo Fundacji i jego Sponsorów. Bezpośrednio wpływa to pozytywnie na sprzedaż produktów, z których część dochodu wspiera Fundację.

 


© 2012 Siła Serca S.A., ul. Agrestowa 19, 53-006 Wrocław,
tel./fax +48 71 342 29 42, +48 609 280 380
email:
biuro@silaserca.pl