home

Działania Medialne

Zrealizowane przedsięwzięcia medialne

Kampania medialna Programu Budowy Polskiego Sztucznego Serca oficjalnie wystartowała konferencją prasową 13.11.2001 r w PAI w Warszawie. W kampanii, rozumianej jako wieloletnie i zróżnicowane pod względem formy działania promocyjne i pozyskiwania funduszy.

  • Dzień Serca w TVP corocznie organizowana w lutym lub marcu z TVP S.A. Program 1 impreza telewizyjna  na rzecz Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii. Tradycyjnie w programie „na żywo” bierze udział liczne grono gwiazd estrady polskiej, kardiochirurdzy i pracownicy naukowi Fundacji. Przekazywane są informacje o postępach Programu Budowy POLSKIEGO SZTUCZNEGO SERCA, ROBOTA KARDIOCHIRURGICZNEGO i innych programów naukowo-badawczych,  odbywają się licytacje darów, cennych dzieł sztuki, konkursy sms-owe.


 

  • Patronatem medialnym Program Budowy PSS objęli: - Telewizja Polska S.A. - współpraca z TVP Program1, TVP Program 2, TVP 3, TVP Polonia, Telewizyjna Agencja Gospodarcza, Telegazeta TVP ( Program 2 - str.345 i TVP Polonia - str.180 ) i TVP Internet; - Polskie Radio S.A., rozgłośnie lokalne; - Super Express; - Tygodnik "Przegląd"; - Dzienniki lokalne : Dziennik Bałtycki, Wieczór Wybrzeża, Super Nowości, Gazeta Krakowska, Gazeta Poznańska, Gazeta Pomorska, Gazeta Lubuska; - Stowarzyszenie Prasy Lokalnej;

     

  • Film reklamowy PSS: -"To serce bije tak samo" wyprodukowany na zlecenie Funduszu Rozwoju Kardiochirurgii 23 sekundowy film reklamowy, emitowany w ramach patronatu medialnego w oprawach dnia i w paśmie reklamy społecznej TVP S.A. programy 1, 2, i 3; - Dwa razy w roku emisja filmu w programach TVP S.A. jako 2-u tygodniowych bloków reklamowych.    więcej »  

     
  • TVP S.A., RADIO, prasa - cykliczne artykuły, reportarze, wywiady udzielane przez osoby reprezentujące FUNDACJĘ ROZWOJU KARDIOCHIRURGII

     

  • "Dni otwarte Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii w Zabrzu" - Promocja w mediach wszystkich koncertów, imprez itp. przedsięwzięć na rzecz Polskiego Sztucznego Serca,

     

  • Zrealizowany Outdoor: - 200 bilboardów Projektu PSS w okresie listopad - grudzień w największych miastach Polski; - Emisja spotu promocyjnego PSS w trzynastu miastach Polski ( 16 ekranów wizyjnych na największych dworcach kolejowych), emisja ciągła od 13.11.2001r; - Dwutygodniowa emisja spotu reklamowego PSS na pięciu zewnętrznych mega - ekranach wizyjnych ( Warzsawa, Poznań, Katowice ); - Druk 5000 plakatów Projektu PSS wykorzystywanych przy wszystkich imprezach;

 

  • Uruchomienie własnej strony internetowej www.sztuczneserce.pl, uruchomienie różnych form wsparcia Programu PSS przez osoby fizyczne: - SMS nr 72502 - specjalny serwis /u wszystkich operatorów telefonii komórkowej/ umożliwiający po wpisaniu hasła "serce" przekazanie symbolicznej kwoty 5 PLN na rzecz Programu PSS; - Wpłaty z kart kredytowych na konto Programu; - Karty VISA - płatnicza i kredytowa /od września 2002/ z logo PSS emitowana przez INTELIGO, posługiwanie którymi powoduje przekazanie części prowizji bankowej na konto Programu PSS;

     

  • Realizowane i planowane imprezy i inne działania promocyjne, z których dochód przekazywany jest na PSS: - Imprezy masowe - koncerty operetkowe "Muzyka Miła Sercu", koncertowo-festynowe "Sercem Patrz", sportowe "Religa Cup"; - FAMILIADA w TVP S.A. - Wydania Specjalne na rzecz Programu PSS. Zrealizowane wydanie z udziałem drużyny P. Małgorzaty Walewskiej i czołowych polskich tenorów oraz drużyny Polskiego Komitetu Olompijskiego /emisja w Swięta Wielkanocne.

 

 

 


© 2012 Siła Serca S.A., ul. Agrestowa 19, 53-006 Wrocław,
tel./fax +48 71 342 29 42, +48 609 280 380
email:
biuro@silaserca.pl